Wat meer over mezelf

Mijn naam is Elly, 48 jaar geleden geboren in Lommel (België). Nu wonend In het mooie Stramproy, samen met mijn levensmaatje Christ. We hebben 3 schatten van meiden, Liselotte, Annelore en Katinka. Hier zijn er nog 2 van onder onze vleugels. Ook Lola ... een petite York madamme op leeftijd, en Coco ... een soms eigenwijze, doch meestal heel lieve teckel dame maken deel uit van ons gezin. We hebben nog meer beestjes op onze mini farm, 2 dwerg hangoor konijntjes Stampertje en Pooh. Als ook 2 valk parkietjes Beau en Belle. Na lange tijd gewerkt te hebben als keukenassistente in het bejaardenhuis in Weert, en daarna bij Ikea Eindhoven. Ben ik nu een aantal jaartjes moeder huismus, zorg voor het huis, de was en de ... Dus heb ik lekker veel tijd om met lapjes en draadjes te stoeien! Van kleins af ben ik een freubel miep geweest. Ingegoten gekregen met de paplepel door mijn ma, zelfs mij pa heeft truien gebreid. Dus de appel is niet ver van de boom gerold. Kruissteekjes zet ik graag, en sinds kort is breien ook een invulling geworden. Verder teken ik spiritueel, maak ik mandala's en zentangels. Applicatie quilts maken heeft mijn voorkeur, toch ben ik van andere technieken ook niet bang. Experimenteren, en dingen op mijn eigen manier uitwerken vind ik zalig! Mijn creativiteit neemt me zelfs s 'nachts in beslag, daarom ligt er standaard een kribbel boekje op mijn nachtkastje. Vanuit mijn dromen worden de gekste dingen geboren en gemaakt. Mijn gezin en alles er rond, is mijn grootste zegen. Kortom ik val onder de noemer... Creatief gezelligheids beestje, familie mens & levensgenietster ten top. Mijn motto: Leef iedere dag alsof het de laatste kan zijn, en geniet met volle teugen van de kleinste dingen. Een lach, groet en vriendelijkheid kost niets, en doet veel mensen zo goed!

vrijdag 27 januari 2017

Het is zover...Give Away Speldenkussentje "Buxsie"

Het is zover
Het speldenkussentje "Buxsie" mag eruit!
 
❤❤❤❤
 
 
Als je mee wilt dingen laat dan 1 berichtje voor 01-02-2017 op mijn blog
(volgen zou ik ook heel leuk vinden)
 
De eerste die reageert krijgt nr.1, en zo gaan we door
De tweede nr.2 - De derde nr.3 - en ....
Op woensdag verzamel ik alle namen met bijbehorend nummer
En zal 1 van de 3 freules er eentje trekken
 
Diegene die geen geluk hebben, maar toch graag "Buxsie" willen maken
Dat kan... doe een berichtje,
 en ik verstuur het zelf uitgetekend & geschreven patroontje graag per mail
Gratis en voor niets
Dit na de trekking van de gelukkige
 
Zo dit was het een beetje voor nu
Ik wens iedereen veel succes
Tot woensdag!
 
 
 
 


30 opmerkingen:

  1. Je weet ik vind jouw werkjes kunstwerken, dus ik doe graag mee ;-) Wie wil nu niet zo'n mooi buxsie kussentje willen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, wat een prachtig blog heb jij, ik wil jou volgen maar krijg steeds ee error! Ook doe ik graag mee met de give a way! Groetjes van San.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuk speldenkussen loot graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig hebbedingetje zou graag meeloten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Winnen zou het fijnste zijn maar het patroon mogen ontvangen vind ik al superfijn��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Elly ik vind het altijd weer leuk,om te zien wat je nu weer heb gemaakt
    Gr Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elly, dit is net als al jouw andere werken een Kunstwerk. Het is zo'n prachtig speldenkussen ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk doe ik weer mee, je maakt zo'n prachtige "dingen". Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi en bijzonder zo anders dan de gangbare speldekussentjes een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje! Ik doe graag mee, en/of het patroontje wil ik graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig kussentje en ik doe heel graag mee hieraan🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Voor dit kussentje doe ik graag mee, win ik niet dan zou ik graag het patroontje ontvangen. Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik spaar speldenkussentjes, de meeste maak ik zelf maar dat leukertje van jou zou het heel goed doen in mijn verzameling oftewel ik loot graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Take 3...weer geprobeerd. ..supertje wil graag meedoen. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wie doet er nu niet mee voor een prachtig kussen . Gr. Adri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieffi doe graag mee
    Je bent echt een lieverd

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ben toevallig op je blog terecht gekomen, heb er mooie dingen gezien zo mooi dat ik je wil volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nieuwe poging... ik wil dolgraag meeloten voor dit dotje van een speldenkussentje. Ik vind 'm zo schattig.
    Groetjes Francella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een echte Elly die zou je toch winnen 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil toch nog eens proberen. Ik zei het al eerder...je hebt gouden handen. Ik zou het koesteren. Anne Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo leuk. Ik doe zeker mee. Groetjes Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat lief , nou ik doe graag mee ,
    Liefs Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Even het vorige bericht weggehaald en aangepast, daar het Francella en Annemarie ondertussen wel gelukt is om te posten.
    Ik heb nog 2 dames die alle moeite hebben gedaan om te reageren, maar ik zie hun bericht niet. Vandaar dingen ze toch mee - Christa nr. 16 - Gemma nr. 17

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Piep

    Wat een zalige give away
    Zou zo mooi bij mijn collectie passen..

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat doe ik graag mee. Het ziet er geweldig uit! Verliefd........

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh Elly, wat maak je toch prachtige dingen!
    Dat je enorm creatief bent had ik in Helmond al wel gezien.
    Ik doe graag mee en wil graag je blog volgen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen