Wat meer over mezelf

Mijn naam is Elly, 48 jaar geleden geboren in Lommel (België). Nu wonend In het mooie Stramproy, samen met mijn levensmaatje Christ. We hebben 3 schatten van meiden, Liselotte, Annelore en Katinka. Hier zijn er nog 2 van onder onze vleugels. Ook Lola ... een petite York madamme op leeftijd, en Coco ... een soms eigenwijze, doch meestal heel lieve teckel dame maken deel uit van ons gezin. We hebben nog meer beestjes op onze mini farm, 2 dwerg hangoor konijntjes Stampertje en Pooh. Als ook 2 valk parkietjes Beau en Belle. Na lange tijd gewerkt te hebben als keukenassistente in het bejaardenhuis in Weert, en daarna bij Ikea Eindhoven. Ben ik nu een aantal jaartjes moeder huismus, zorg voor het huis, de was en de ... Dus heb ik lekker veel tijd om met lapjes en draadjes te stoeien! Van kleins af ben ik een freubel miep geweest. Ingegoten gekregen met de paplepel door mijn ma, zelfs mij pa heeft truien gebreid. Dus de appel is niet ver van de boom gerold. Kruissteekjes zet ik graag, en sinds kort is breien ook een invulling geworden. Verder teken ik spiritueel, maak ik mandala's en zentangels. Applicatie quilts maken heeft mijn voorkeur, toch ben ik van andere technieken ook niet bang. Experimenteren, en dingen op mijn eigen manier uitwerken vind ik zalig! Mijn creativiteit neemt me zelfs s 'nachts in beslag, daarom ligt er standaard een kribbel boekje op mijn nachtkastje. Vanuit mijn dromen worden de gekste dingen geboren en gemaakt. Mijn gezin en alles er rond, is mijn grootste zegen. Kortom ik val onder de noemer... Creatief gezelligheids beestje, familie mens & levensgenietster ten top. Mijn motto: Leef iedere dag alsof het de laatste kan zijn, en geniet met volle teugen van de kleinste dingen. Een lach, groet en vriendelijkheid kost niets, en doet veel mensen zo goed!

woensdag 1 februari 2017

Winnares bekend, gratis patroontje op aanvraag

Zoals beloofd is de winnares getrokken
 
De kleinste freule Katinka mocht vanmiddag toen ze uit school kwam,
 met haar onschuldige hand de winnaar bepalen
Maar ze zei:
"Ik trek geen nummer mams, ik wil nummer 16!"
 
Dus zal ik ook even toelichten waarom
Ze wordt op 08-03-2017 zestien jaar, vandaar was dit haar keuze
 
Ik had vanmorgen al een lijst uitgeprint met nummers,
maar deze hoefde dus niet uitgeknipt en in een potje
 
Er waren 29 dames die op de blog gereageerd hebben,
dat was mijn voorwaarde om mee te dingen
 
*******
 Wie is nu nummer 16???
Wel dat is Christa Hesemans...Gefeliciteerd!
Stuur me een privé berichtje met jou adres, en het kussentje komt jou kant uit

 
Christa is volgster, maar krijgt geen bericht geplaatst met nog een paar andere dames
Dus had ik zelf Christa nr.16 - Gemma nr.17- Sieneke nr.18- en Katelijne nr.19 bedeeld
Zoals in de reacties te lezen was/ is
 
*********
Zoals beloofd heb ik het patroontje uitgeschreven en getekend
Dit is gratis
Versturen  van het patroon gebeurt op aanvraag
 
 
Aan iedereen die het kussentje wil maken, veel succes & plezier
Hopelijk komen er ergens eens exemplaren langs
Genoeg voor nu, tot snel weer!
Daddaaaa
 
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Christa gefeliciteerd en Elly DIKKE dank je wel KNUFFEL voor je patroontje XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elly Lief dat je patroontje voor ieder te kopiëren is. Morgen kijken of het me lukt. Dank je wel��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het patroon en gefeliciteerd voor de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen